Tuesday, August 3, 2010

PEngaLAMAN menguBAH sesEOrANG

semua org psti ada pengalaman pahit n manis dlm kehidupan...
sama spt aku,pngalamn yg bnyk mngubah dri aku mnjd lbih baek dlm sesuatu hal
n ade jg mnbuat dri ku smakin truk...aku rse la..
dulu,mse skolah rndah...aku slalu dbuli krna aku sgt snyp n manja..
dsbbkn itu,aku mnjd ssorang yg tegas n sdkit garang...knape jd bgini??
sbb aku x mau dbuli lg...huhu
tp ble meningkt matang,ketegasan aku dah smakin kurang..
aku jg jenis suka wat semua krja sorang2 n x mngharapkn org laen tlng
sbb pngalamn jg...aku penah sruh org laen tlng handle prgram aku,tp hasilnye x mmuaskn hati..so sjk itu aku suka wat semuanye sndri...
aku rse,aku x bleh trus cmni....
konklusinye,kte kne blajar dri pengalaman bkn brubah dsbbkn pengalaman...

No comments:

Post a Comment